VillaKnus

maandag 4 mei 2015

Net als mijn Mama... - Hippe Jewelry van Bijoux Unique

Stijlvolle sieraden… Hip, uniek en kwaliteit bij Bijoux Unique….

Ik denk dat het al ruim 2 jaar geleden is dat ik kennismaakte met Bijoux Unique. Ik was door een vriendin uitgenodigd voor een sieradenparty bij haar thuis.

Een gezellige avond met vriendinnen. Onder het genot van en drankje bekeken we de mooi gepresenteerd tafel vol sieraden. Ik was al snel enthousiast. 

De handgemaakte sieraden hebben een frisse en trendy uitstraling, maar zien er tevens ook chique en tijdloos uit. Waardoor ze zeker ook in een volgend seizoen  te combineren zijn met items uit een nieuwe collectie.  En extra leuk is dat je bijna alles kunt afstemmen op je persoonlijk wensen.


Uniek zijn de sieraden van Bijoux Unique zeker, want vrijwel alle sieraden zijn door de schoonzussen Ilona & Regine 't Hart ontworpen en met de hand gemaakt.



Uiteraard ging ik niet met lege handen naar huis en heb ik mijzelf een leuk setje cadeau gegaan. Thuis is altijd het moment van de waarheid, ga je het echt dragen?? Door de discrete en hippe uitstraling draag ik de toen gekochte ketting en oorbellen erg vaak en eigenlijk nog steeds. En zijn ze nog steeds mooi!

Ook voor mini fashion Queens
Afgelopen najaar had ik een afspraak met deze lieve schoonzussen om te kijken of er eventueel een mogelijkheid was om met elkaar samen te werken.  Ik met een tas vol kinderkleding en hun met een tafel vol sieraden en materialen. Want naar mijn mening is het bijna onmogelijk om leuke, betaalbare kindersieraden te vinden, die niet te kinderachtig zijn en hip en mooi van kwaliteit.

Na een avond brainstormen kreeg ik al snel een aantal foto’s met veel te leuke sieraden, die ik eigenlijk allemaal zelf al wilde hebben voor mijn dochtertje. Deze meiden hebben er echt verstand van!!

Niet veel later kwam er een pakketje over de post met de leukste armbanden en kettingen voor kleine fashion queens, maar ook te lieve setjes voor moeder en dochter.  En die moeten natuurlijk getest worden.  Moeilijk kiezen, maar toch een favoriet uitgekozen voor mijn dochtertje die deze armband nu al meer dan een halfjaar in haar bezit heeft.

Mijn bevindingen:
Mijn dochtertje nu twee en toen circa 1,5 is niet het type meisje- meisje… Ze is gek op nagellak, poppen en plastic hakken, maar klimt nu al het liefst in bomen, is van mening dat de bank een trampoline is en kan echt werkelijk geen 5 min haar kleding schoon houden. Stapelen meisjes van deze leeftijd vaak meer blokken en gooien jongens er zo hard mogelijk mee door de kamer. Dan is zij toch eerder dat jongens- meisje wat de blokken door heel de kamer heen smijt.

De houten armbandjes, vaak met elastiek en grote kralen zijn niet mijn smaak en vaak al binnen een dag kwijt omdat ze deze steeds aan en uit doet en overal rond laat slingeren of ergens uit de kinderwagen laat vallen.

Dus voor mijn af en toe meisje-meisje was ik op zoek naar een degelijk armbandje, hip, stevig en ook nog in de smaak van mama.

Het armbandje van Bijoux Unique viel zeker in de smaak, moeder en dochter vinden hem beide prachtig. Nu testen of die ook nog geschikt is voor mijn jongens- meisje.

Door het verstelbare en stevige sluitinkje past de armband goed om haar smalle polsje. Hij zit niet te los, waardoor ze nergens achter kan blijven hangen.  Ze kan hem niet zelf af doen, waardoor ze de armband niet zal verliezen. Ook de kralen zien er erg mooi uit en het draad waar het op geregen is voelt erg stevig. 

Inmiddels zijn we een halfjaar later en is het bijna dagelijks gedragen armbandje nog steeds mooi van kleur en kwaliteit.  Conclusie, van deze armbandjes willen we meer, meer, meer………………………

Zomercollectie 2015
En dat meer komt er aan! Ik heb weer een leuke brainstorm avond gehad met de dames van Bijoux Unique met nieuwe materialen en musthaves waarvan ze weer een geweldige sieradenlijn gaan maken voor de kidscollectie van VillaKnus. Ik kan niet wachten….

Bijoux Unique ook voor grote meisjes!
Maar ook voor de hippe mama’s (dames) heeft Bijoux Unique weer een geweldige collectie in haar assortiment. En blijf VillaKnus volgen want binnenkort brengen we je op  de hoogte van een leuke actie bij Bijoux Unique! Speciaal voor moederdag.

Dus hippe moeders neem een kijkje op de website van Bijoux Unique voor te leuke sieraden, of geef je man & kind(eren) een hint voor een leuk (Moederdag) cadeau!

Sieradenparty bij jouw thuis.
Wil je de dames sieraden veen keer live bekijken? Nodig Bijoux Unique dan uit voor een sieradenparty bij jouw thuis. Bijoux Unique komt bij u langs met hun sieraden. En u? U bereidt zich voor op een gezellige avond! U mag dan zelfs voor 10% van de omzet iets uitzoeken! Is dat niet Unique!

Voor meer informatie ga naar de website www.bijouxunique.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten