VillaKnus

vrijdag 24 april 2015

De Färg & Form slaapzak van Mevrouw Schaap! Een musthave voor jou en jouw baby…

Circa 2 weken geleden ging ik na een inspirerende brainstorm ochtend bij Mevrouw Schaap weg met mijn nieuwe musthave voor de baby. De Färg & Form slaapzak, een geweldige slaapzak voor een pasgeboren baby!

Deze slaapjurk is handig met het verschonen door de handige drukknoopjes aan de onderkant en door de zachte stof is het heerlijk om zo met je kleintje te knuffelen en bedtijd is uiteraard ook geen probleem!

Als zwangere mama van mijn tweede kindje, was ik al een tijdje op zoek naar een gelijksoortige slaapzak voor de aankomende baby. Ik weet nog bij mijn eerste dat vaak alle slaapzakjes veel te wijd waren.

Maar ook de nachtelijke verschoonmomenten vond ik zo zielig.

In de nacht was het koud en vond ik het zielig als ik dan het slaapzakje uit moest doen. Naast dat ik het zielig en koud vond als ze uit haar warme bedje kwam vond ik het ook nog eens erg onpraktisch. Mij uit mijn slaap halen midden in de nacht, (net als vele andere denk, hihi) is geen succes. Ik ben dan niet op mijn vrolijkst en heb dan dus ook zeker geen zin in gedoe!

Bij het zien van deze slaapzakjes, dacht ik dus meteen, “YES, gevonden!!”, deze moet ik hebben… En eindelijk in een print en kleur die mij aanspreekt.
Maar dat niet alleen, ook het model is smal, de stof voelt zacht aan en is mooi van kwaliteit. En niet geheel onbelangrijk, de prijs is ook nog eens goed J

We moeten nog even geduld hebben voor de baby wordt geboren en we de slaapzak ook in het echt kunnen gebruiken. Dus tot die tijd was ik op zoek naar een andere mama die dit product voor mij zou willen testen… Als snel had ik een enthousiaste vrijwilligster, de kleinste bewoonster van VillaKnus, ‘Poppenmoeder Puck’..

Als ervaren moeder haalt ze haar poppenkind uit bed en kleed ze deze aan met de nieuwe slaapzak van Färg & Form. En ja hoor niet lang daarna, een vieze luier! Eens kijken of het in werkelijkheid net zo makkelijk verschonen is als we denken.

De drukknoopjes aan de onderzijde zijn stevig en op een mooie afstand van elkaar. 
Door de stevigheid van de drukknoopjes heeft poppenmoeder Puck nog wel een klein beetje hulp nodig met openmaken. Maar dat is fijn, want dat betekent dat ze niet te eenvoudig los gaan, maar voor een (echte) mama makkelijk genoeg!

Door de soepele stof en de mooi pasvorm is de slaapzak makkelijk naar boven gerold en kan poppenmoeder Puck haar kindje met groot gemak verschonen! Uiteraard volgt er na dit verschoonmoment nog een heerlijke knuffel !!

Slaazak Färg & Form, www.mevrouwschaap.nl
Nachthemd Puck  - Little Label, www.villaknus.com
Conclusie, deze 2 mama’s zijn enthousiast en erg blij met de nieuwe slaapzak/jurk van Mevrouw Schaap…
We kunnen niet wachten tot we hem in het echt mogen gaan gebruiken….

Kortom een geweldig kraamcadeau!

Maat:  62/68
Materiaal: 100% katoen (Oeko-Tex® Standaard 100)
Machine wasbaar: 40 °C
Prijs €28,50






Geen opmerkingen:

Een reactie posten